tag-uri: seo, optimizare seo, promovare seo
Sep 30, 2016
by admin

Strategii SEO de succes

In general, proprietarii afacerilor mici nu isi permit sa puna in practica o strategie de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO). Foarte multi lasa serviciile SEO pentru mai tarziu, insa toti cei care renunta vor vedea in timp cum competitorii lor cresc rapid.


1. Relevanta analizei On-Page si Off-Page


SEO reprezinta procesul prin care ne asiguram ca site-ul este compatibil cu semnalele impuse de Google si de alte motoare de cautare importante. Aceste semnale sunt determinate de algoritmul motorului de cautare, care sunt tinute in secret, intr-o oarecare masura, insa cu toate acestea o parte din ele au fost facute publice, in interesul calitatii.
SEO Off-site este un cumul de actiuni precum:
- popularitatea brand-ului
- content marketing
- publicitate platita
- activitate social-media


2. Rabdarea este cheia succesului pentru SEO


Rezultatele bune din SEO, nu reprezinta ceva ce s-ar putea face peste noapte, mai ales in conditiile in care un site web este nou.
Daca vezi ca un concurent a reusit sa ajunga in primele rezultatele Google, intr-o perioada de timp, relativ scurta, sunt sanse ca obiectivele atinse intr-un timp atat de scurt sa nu fie rezultatul unei activitati corecte.
Black Hat SEO este un mod riscant de a ajunge in primele rezultate Google, deoarece Google isi actualizeaza algoritmul, in mod constant, tocmai pentru a penaliza aceste tehnici care nu sunt corecte.


3. Procesul SEO este de cursa lunga


Majoritatea proprietarilor de afaceri mici nu considera ca procesul SEO nu este important, insa trebuie constientizat faptul ca procesul SEO este unul dintre cele mai importante actiuni pe care orice afacerea ar trebui sa o urmeze.
Cel putin, proprietarii afacerilor mici ar trebui sa faca efortul sa se familiarizeze cu SEO si sa fie la curent cu ultimele update-uri.
Google nu va dezvalui algoritmul motorului de cautare, dar cu toate acestea au fost dezvaluite deja destul de multe informatii din interior, pentru cei care isi doresc sa invete. Pentru a fi la curent cu cele mai noi evenimente din SEO, cea mai buna sursa este blog-ul Google pentru webmasteri.


4. Prezenta in Social Media


In urma unui studiu s-a ajuns la concluzia ca un numar uluitor de mare de oameni au conturi social media, iar Facebook incepe sa se transforme intr-o locatie care va indeplini toate nevoile: chat, navigarea online, partajarea fotografiilor.
Poate va intrebati ce inseamna acest lucru pentru proprietarii afacerilor?
Social Media iti ofera posibilitatea ca brand-ul tau sa fie foarte cunoscut, insa acest lucru vine in urma unei activitati intense pe aceste canale de social media.
Executarea unei strategii de marketing social media necesita un efort destul de mare, recomandarea este ca aceasta strategie sa fie realizata de o echipa de oameni care stiu cum sa construiasca un brand.


5. Publicitate platita pentru motorul de cautare


Aceasta strategie e foarte rar folosita de catre comunitatile companiilor mici si folosita destul de mult de catre companiile mari. PPC a fost declarata la fel de eficace ca SEO organic, dar nu la fel de laborios.
O modalitate de a avea rezultate foarte bune si de a aparea in primele cautari din Google este sa se faca initial Optimizare On-page si Off-page a site-ului si apoi sa se inceapa o campanie de publicitate platita precum Google Adwords.
In concluzie, strategiile prezentate mai sus sunt suficiente pentru a incepe bine, dar proprietarii trebuie sa inteleaga ca SEO este un domeniu foarte dinamic, care necesita o analiza constanta si implicare.

CONTACTEAZĂ-NE ACUM

SERVICII

PROIECTE RECENTE

seopremium seopremium

LASA MESAJUL TAU AICI

 
seopremium seopremium 0722741425 contact(at)seopremium.ro